Divendres, 27 De Novembre De 2020
Telèfon: Tel. : 973.470.263 Fax: Fax: 973.470.797

GESTIONEM EL TERRITORI: ASSOCIACIÓ PROPIETARIS FORESTALS

Foto

Proposta de creació d’una associació de la propietat forestal privada a l’entorn de l’embassament de Rialb

Us informem de la proposta de creació duna Associació de la Propietat Forestal privada de finques forestals de lentorn de lembassament de Rialb promoguda pel Centre de la Propietat Forestal de la Generalitat de Catalunya i el Consorci Segre Rialb.

El paisatge a lentorn de lembassament de Rialb constitueix per si mateix un valor de lexpressió cultural del territori que cal mantenir viu i resilient davant el canvi climàtic. Els boscos en formen part i poden contribuir a aquesta voluntat a partir duna gestió forestal integradora, que permeti adaptar-los al canvi climàtic i posar en valor el conjunt de serveis ecosistèmics que ofereixen.

Per gestionar el territori ens cal, però, el suport de tothom, i la creació duna única associació amb propietats forestals pot ajudar i ser el primer pas per complir amb aquests objectius.

Així doncs,si esteu interessat/da en disposar de més informació en la participació i creació duna associació forestal podeu emplenar el formulari de la Nota Informativa que adjuntem en aquest document i retornant-lo per qualsevol dels mitjans que també shi indiquen, abans del 16 de novembre del present.